Halaman

15 Ogos, 2012

SALAM AIDILFITRI

Kepada semua kengkawan yang melayari blog saya, saya ucapkan jutaan terima kasih walaupun dah lama saya tak update. sebenarnya gambar2 yang dipaparkan dalam blog saya merupakan suku daripada  ayam sabung yang ada di reban baka baek. Kepada rakan2 yang dah sampai kat reban saya, biasa akan tertanya2 sebab banyak ayam tak dipaparkan. Kepada yang datang beli, saya ucapkan terimma kasih, bukan nak jual sangat sebab saya pon main sendiri tetapi pada masa yang sama saya dapat kumpul kawan2 baru.

Untuk Ogos 2012, saya sedang proses pembakaan baru untuk main tahun depan, baka yang di upgrade untuk dapat bersaing dengan ayam di luar yang semakin berbisa. Nak set up ayam pukul bodi dan punyai pukulan kuat, deras dan buah patah. 

Sehubungan dengan itu saya ingin mengambil kesempatan untgu mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN...kepada yang berminat untuk dapatkan baka2 batang kaki dari reban bakabaek...dipersilakan, datang dan pilih sendiri

Tiada ulasan:

Catat Ulasan